Jak vychovat první finančně gramotnou generaci?
78 000 studentů dokončí každý rok střední školu, aniž by měli větší povědomí o tom, jak se odevzdává daňové přiznání, sestavuje cashflow nebo řeší hypotéka. A 52 % celé české veřejnosti
Naši členové, partneři a kolegové mají co vyprávět! Sbíráme příběhy o jejich podnikatelských dobrodružstvích i rozhovory s projekty, které umí zaujmout.
78 000 studentů dokončí každý rok střední školu, aniž by měli větší povědomí o tom, jak se odevzdává daňové přiznání, sestavuje cashflow nebo řeší hypotéka. A 52 % celé české veřejnosti
Cítíte se přetížení? Praská vám mozek? Řemeslow jde ve stopách Přemysla Oráče a chce obrodit řemeslo jako alternativu ke sportu. I ruční práce a opravářství totiž vyčistí hlavu a umožní kvalitně
Co bychom to byli za kolegy, kdybychom si nechávali zajímavosti z onlinu pro sebe? Všechno, co nás pobavilo a zaujalo, pečlivě skladujeme a sepisujeme. Tady je další díl – ať se
Od 20. září probíhá Evropský týden udržitelného rozvoje, tak jsme se koukli na tématické novinky. Musk, Gates, IKEA a další hvězdy teď a tady, v dalším vydání záložek! Káva nemusí být
Naše síť navzdory pandemii roste. Udrželi jsme coworkingový provoz i plynulý běh akceleračních programů. Z hlediska HR to byl ale stejně náročný rok jako z hlediska financí nebo opatření. Aktuálně nabíráme
Jaké radosti jsme potkali v onlinu? Co nás v týmu baví a co prostě MUSÍME sdílet? Zářijové best of je tu! Máte s koncem léta „hlavu v pejru”? A víte co
Ondřej a Luky se potkali ve skautu a jako vedoucí ví, kolik času zabere administrativa, papírování nebo komunikace s rodiči. Rozhodli se proto vytvořit aplikaci, která se stala okamžitě hitem napříč
Prošmejdili jsme online svět a přinášíme best of internet posledních týdnů. Stačí 3 minuty a dobré i užitečné zprávy máte v malíku. Prudká letní ochlazení vám nedělají dobře, nebo jste prostě
Prošmejdili jsme online svět a přinášíme best of internet posledních týdnů. Sedmý díl máte prolítnutý za 3 minuty a vybírat můžete ze zahraničních, dokumentárních i virálních novinek. V článku s příznačným
U nás razíme heslo no impact, no party. Abychom ten dopad mohli dělat co největší a co nejlépe, hodí se nám vědět, jak se u nás pohybujete a co vás zajímá. Dovolíte nám to?